Bibeln är ett smörgåsbord

Jag blev inte årets bloggare på Lunarstorm.
Vilka skräpiga stammisar ni är. :(

Nåja, jag är i Stockholm nu. Jag hatar Stockholm.
Några skäl att hata Stockholm:

* Fönster på nedervåningarna har galler.
* Stängsel räcker inte, man har taggtråd också.
* Tunnelbanan.
* Vad man än ska göra måste man stå i kö först.
* Alla invandrarkillar runt 15 tror dom är svarta.
* Alla invandrarkillar runt 15 kastar smällare i tunnelbanan.
* Stockholmare hyr små rabatter på 3x3 meter i förorten. Det känns så sorgligt.
* Allmänna toaletter har blått ljus så att knarkare inte kan hitta sina blodådror.
* Det är alltid någon som nästan springer omkull mig påväg till tunnelbanan.

Det är några skäl. Notera att jag hatar Stockholm, inte stockholmare.
Inte mer än jag hatar andra människor iaf.


Gabriella ringer mig och ber mig möta henne varje gång hon ska gå från tunnelbanan hem. Nog för att Hallunda kanske inte direkt är Stockholms allra säkraste område för en liten flicka att gå genom när det är mörkt, men kan hon inte ta med sig en kniv eller något i stället?



Benazir Bhutto är död.
Och hennes 19-årige son tar över...Verkligen? Ja, verkligen. Herregud.


Tittade på Rapport.
Det handlar om mode för kvinnliga präster. Dom spelar Madonna och visar upp kläder för kvinnliga präster, skurna i midjan och framhäver brösten. Det är moderiktigt, sexigt och kvinnligt. De kvinnliga prästerna går catwalk i kyrkan och posar stolt upp sina kreationer.

Men är inte fåfänga en dödssynd? Jo.
Men det gör inget, för man kan ju plocka ut vilka delar man gillar från Bibeln och strunta i resten. Tydligen.


duvan1 P39 från Östra ljungby (#58559)Idag 18:12
är du antifasist


bleunt P23 från GävleIdag 18:13
Det stavas "antifascist". Ja, fascism är väl inte direkt något att sträva efter. Däremot tycker jag auktoritära myndigheter behövs, och jag ogillar verkligen när människor klankar ner på polisen för att dom gör sitt jobb. Hurså?


duvan1 P39 från Östra ljungby (#58562 - obesvarat)Idag 18:19
ok tack jag har problem med tsavning o sktrivning det lär du märka.dom ni håller på är fasister tex muslimer inte alla men dom flesta.att kasta sten på polisen det gör antifasisterna när dom demonstrerar o är maskerade.då är man själva fasist.gå in på min lunar o se jág har pratat med vänstern o dom avskyr eran aktivitet ni drar ner äkta vänteraktivister i skiten det är deras egna ord.


bleunt P23 från Gävle (oläst)Idag 18:26
Jag förstår inte vad du pratar om. Jag sa ju att jag inte är antifascist. Jag har aldrig kastat sten på poliser. Jag är inte ens speciellt vänster. Du ska nog inte döma mig utan att ha pratat med mig.


duvan1 P39 från Östra ljungby (#58567 - obesvarat)Idag 18:29
men du var på en antifasistisk sida men är du ite det så ber jag om förlåtelse


bleunt P23 från Gävle (oläst)Idag 18:32
Jaha, på vilken antifascistisk sida var jag?


duvan1 P39 från Östra ljungby (#58568)Idag 18:40
jag försökte hitta dig men hittade inte dig eller så var du på en sida o pratade med en antifa. var står du då om jag får fråga.


bleunt P23 från Gävle (oläst)Idag 18:45
Ja, vilken sida var det? Jag kan inga antifascistiska sidor, så jag tror inte jag är på någon. Var jag står? I vilken fråga?


duvan1 P39 från Östra ljungby (#58569 - obesvarat)Idag 18:44
vet du vem dintgera en anti



Vid det här laget vet jag inte ens om killen skriver på svenska längre,så jag ger upp.
Då läser jag hans presentation, och allt blir lite klarare:

"Hej på er alla. Bor i skåne. jag är sverigedemokrat,.(RÖSTA PÅ SD NÄSTA VAL).."




Jag tänkte på en sak igår.
Varför är det så deppigt på begravningar? På min begravning vill jag att folk, om någon dyker upp, är glada och spelar musik medan dom äter tårta. Jag vill inte att dom ska sörja min död, jag vill att dom ska fira mitt liv. Döden är bara en pytteliten del av mitt liv. En liten, liten del nånstans där i slutet av det. Varför lägga så mycket fokus på något så litet i stället för att fira allt det viktiga som hände innan? Skumt

Slutligen vill jag bara säga att Josh Hartnett har tvål i ögonen.

image1


Kommentarer
Postat av: Anonym

renee zellwegger har också tvål i ögonen isåfall

2008-01-04 @ 21:01:44
Postat av: bleunt

Haha, ja det har hon bannemej.
Dom borde skaffa barn ihop.

2008-01-05 @ 15:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0