Naruto har ADHD

Jag är så trött på människor som skriver titlar som inte har något med dagboken att göra för att fånga läsare. Titlar gjorde endast för att dra till sig uppmärksamhet och intressera läsare, och gärna chocka. typ, "sex med min lärare" eller "joakim berg död", whatever.
Wow, dom klickar på er dagbok, skummar igenom och letar efter titel-inlägget, och lämnar er dagbok totalt oberörda. Grattis, du har lyckats vara totalt ointressant samtidigt som du stulit en minut av någons tid!

Lär dig att skriva relaterade titlar, eller att skriva intressanta saker så att du inte måste lura till dig läsare.
Eller acceptera att ingen vill läsa din blogg.


Jag simmar omkring i ditt destillerade sötvatten
Aktar mig för ytan och den stora svarta katten
Äter långsamt ihjäl mig, du har matat mig för mycket
Simmar döende mot botten för att kramas utav trycket


man ser inga julgranar till salu här i gävle.
i bollnäs såg jag massor överallt, men inte en enda här. vad händer? är julgranar tabu här? illegalt? eller har julgransmaffian tagit över staden och införskaffat monopol, och nu säljs granar bara i underjordiska kretsar. något är det iaf. men vi ska hitta en gran. även om vi måste trycka ihop den i en gitarrväska på väg hem.


hela världen verkar hata japans valslakt.
jaha, vad gör den slakten värre än den av andra djur? här slaktar vi djur som fått växa upp i trånga utrymmen och kanske aldrig fått sett solsken eller nuddat gräs i hela sina liv. valarna har iaf haft ett lyckligt liv fram till slakten. så tala om för mig vad som ger oss rätt att fördöma japanernas valslakt. eller delfinslakt, för den delen.


lily allen är tydligen gravid.
det betyder att vi måste utstå låtar om hennes barn på nästa skiva.
för dom ska alltid skriva ointressanta, tråkiga låtar om hur mycket dom älskar sina barn och hur det ändrade deras liv. eminem, madonna, lauryn hill etc. blörgh.


Chandra - amor omnia vincit säger (01:54):
Snart börjar Naruto!!!

bleunt säger (01:54):
vill jag se en 10-åring skrika och vifta med armarna som om han var ADHD-drabbad går jag till en lågstadieklass.

Chandra - amor omnia vincit säger (01:55):
Men en 10-åring med ADHD kan inte "magi"

Chandra - amor omnia vincit säger (01:56):
Han har ju multipel skuggklon!

Chandra - amor omnia vincit säger (01:57):
Och den andra killen i hans grupp har en Sharinga

bleunt säger (01:57):
Wow...

Chandra - amor omnia vincit säger (01:58):
Och ledaren för deras grupp har också en Sharinga och kan en massa "magi" (kallas för powers)

bleunt säger (01:58):
Har dom ingen magi som sänker deras blodsocker?
Typ, ingen som kan kasta lite ritalin på Naruto så han lugnar sig?

Chandra - amor omnia vincit säger (01:58):
Tyvärr tror jag inte det...

bleunt säger (01:59):
Typ, "Naruto, kan du skicka en risboll".
"OMG JA DET SKA JAG GÖRA OCH JAG SKA BLI BÄST PÅ DET BELIEVE IT BELIEVE IT BELIEVE IT!!!!11"

Chandra - amor omnia vincit säger (02:00):
Det är ju bara för att han vill bevisa för alla andra att han inte är värdelös juh...

Chandra - amor omnia vincit säger (02:00):
Alla har ju sett ner på honom nästan hela hans liv.

Chandra - amor omnia vincit säger (02:00):
Det har bara funnits två som har trott på honom som person.

Chandra - amor omnia vincit säger (02:01):
Och du skulle ha sett det avsnittet när den niosvansade demonens chakra sipprade ut!

bleunt säger (02:01):
Någon borde skicka honom till barnterapi, stackars killen har ADHD och prestationsångest redan vid 10 års ålder. Inte hälsosamt för ett barn.

Ungen har issues.

Kommentarer
Postat av: max

Jag kanske borde påpeka att Naruto inte finns på riktigt..

2007-12-19 @ 16:05:15
Postat av: My

Dialogen om Naruto fick mig att skratta mer än vad jag gjort på länge. Tack för en bra blogg. Här lär jag kika in igen. :)

2008-04-14 @ 09:19:17
Postat av: Linnea

Naruto är bäst. Du är bara en bitter liten man.

2008-10-31 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0