Bloggen ni aldrig kommer få läsa

Jag har mina blogginlägg i en liten textfil innan jag lägger upp dom.
Idag skulle jag lägga upp en sådär fem olika texter. Om hur jag gav min plats till en gammal gumma på bussen. Om Ledgers långa tår. Och hur han plötsligt känns som 2000-talets James Dean. Om min provocerande religionslärare som påstår att jag är sekuläriserad, och jag inte förstår hur man kan vara det när man aldrig varit religiös. Om hur alla män är potentiella våldtäktsmän. Hur jag stod alldeles intill en kille som var en halv sekund från att bli påkörd av en buss. Och säkert några grymt intressant saker som jag inte ens kan minnas nu.

Men det kommer ni aldrig nånsin få läsa.
För jag råkade ta bort all text. Allt bloggmaterial som jag skrivit på i några dagar, borta.

Så, vad ska jag göra av den här bloggen i stället? Ja, jag får improvisera.
Så här får ni i stället något som jag och Gabriella skrattade åt i tre dagar.


Det börjar med:




Sedan blir det roligt, hysteriskt skitroligt:




Sen blir det så otroligt fånigt roligt:





Och fortsätter i all oändlighet!!

Vilken är din favorit? (klicka)

Mmm what you saaaay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0