Hälla bensin på elden

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2844806.ab

Och, ja, det var precis vad han gjorde också...
And the Darwin award goes to...

Just nu är jag lite slö med bloggandet.
Jag har två spel att recensera och läser Richard Dawkins "The God Delusion".
En intressant bok. Visste ni till exempel att Thomas Jefferson (USA:s grundare) var ateist?
Och visste ni att tre av Muhammed-bilderna var fejk, och aldrig publicerades i någon dansk tidning? Jag har alltid tyckt att Dawkins varit lite för hård mot religion, men God damn it he makes sense. Får se om jag har något att skriva om angående boken sen.

Kommentarer
Postat av: Mr T

Jag gillar Dawkins bok skarpt och lyssnar man på vad han säger blir man förtrollad. Kolla lite youtubefilmer! :)

2008-07-08 @ 20:19:31
Postat av: bleunt

har kollat på massa youtube. :)

2008-07-08 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0