Aftonbladet kan inte stava (igen)

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2665638.ab

"Dr Alban, 50, och tyska Haddaway, 42, har just släppt singeln 'Something good is on it’s way' ihop."

Ahem, det ska vara "its", inte "it's". Annars blir det "it is", inte possesivt som det ska vara.
Kom barn, så samlas vi i runt kring Aftonbladet för att peka och skratta.
HAHAHA! HAHAHA! HAHAHA! etc

Min blogg suger. :(
Jag har inget att skriva om och måste lägga upp skräpbloggar som den här. Blöh.
Kanske ska skylla på nyhetstorka under EM-tider? Kanske.

Kommentarer
Postat av: dani

känner precis samma sak. skyll på EM, det ska jag börja göra. och på ett meningslöst liv. skål!

2008-06-12 @ 17:04:03
URL: http://bananidani.blogspot.com
Postat av: najmi

jag vet vad du kan skriva om! samer.

jag har läst din blogg ett litet tag nu, och skulle vilja läsa vad du tycker om dem. du skulle kunna skriva om allt från rovdjurspolitik, till SIFR, nuvarande förhållande till staten, markägandemål, och bortdrivning från dessa marker.

2008-06-12 @ 17:17:46
Postat av: bleunt

najmi, jag är dåligt informerad. :(

jag vet inte ens vad problemet egentligen är.

du får gärna informera mig med en egen liten blogg om du vill. :)

2008-06-12 @ 18:30:26
Postat av: Glom

Men om du då inte har ngt att skriva om så är det väll då bara å vänta...att krysta fram ngt bara för att blir sällan bra, inte ens för dig ;o), men skyll på EM. Det är en bra bortförklaring

2008-06-12 @ 20:22:48
Postat av: Johan Persson

Aftonbladet är ej längre en nyhets tidning de är en ren skvaller tidning som har 0 koll.



1. Kvällen var grymt bra ös och inget fiasko förutom att de blev en dispyt mellan vaktern och Haddaway.

2. Haddaway valde själv att gå då han kände sig dåligt behandlad.

3. Singeln heter inte "Something good its on its way" den heter I love the 90´s



Ibland undrar man verkligen hur långt man kan gå i svensk media, får man skriva precis va som helst för att att kunna kränga några extra tidningar.



Reportern  har ju bara bläddrat på nätet ...ohha den heter visst Something good its on its way....de har inte ens kollat den officiella hemsidan www.dralban.com där de står klart och tydligt " i love the 90´s" Detta säger väl en hel del...



/ Johan...som var där på plats under hela kvällen. Vart var aftonbladet ?? gäsp....



Postat av: L.

Äh.

Skriv när du har något vettigare att säga, bara. :)

2008-06-13 @ 12:21:18
URL: http://avantgardet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0