Får jag klappa Puerto Rico?

OK, så jag följde kampen mellan Obama och Hillary för några dagar sedan.
Plötsligt hörde jag att Hillary vunnit... I Puerto Rico! Whaaat?

puerto.jpg picture by bleunt

Jag blev lite förvirrad. Är Puerto Rico en av de 50 staterna? Sådär lite lurig, som Hawaii?
Näe. Det är det ju inte. Jag kollade Wikipedia. Puerto Rico är ett eget land med egen flagga.
Men USA äger det tydligen.

Man kan typ säga att Puerto Rico är USA:s lilla husdjur, som en liten hamster där bredvid Haiti.
USA, får jag klappa Puerto Rico, eller bits den?



För övrigt kan Google inte stava Hillary Clintons namn rätt.

hillary.jpg picture by bleunt

Kommentarer
Postat av: Jon

Det där är annonsörens felstavning, inte Googles.

2008-06-10 @ 13:37:40
Postat av: bleunt

ja, men hostad av google. quality check?

2008-06-10 @ 15:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0