Han dumpade mig, och alla andra...

I fredags dumpade han mig. SxePhil, alltså.
Han dumpade mig och över 130 000 andra, bara sådär.
Vi är förstörda. De flesta av oss har tillbringat helgen med att gråta i kudden under natten och äta massor av glass direkt ut byttan under dagen. Vi har stirrat tomt på skärmen framför oss medan vi upprepade gånger tryckt F5 i hopp om att en ny videoblogg ska ta oss tillbaka.
Men nej, ingenting.

Varför, Phil. Varför?
Jag misstänker att det har något med hans pappa att göra. Hans pappa är sjuk, och Phil har ofta varit hängiven att samla in pengar till operation, eller något. De bor i USA, där måste man vara rik om man vill ha vård, typ. Nåja, jag har varit ute på internet länge nog för att veta att folk som säger att de ska lägga ner oftast inte gör det.

Vi väntar på dig, SxePhil. <3

phil.jpg picture by bleunt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0