Hillary Clinton redo att ge upp?

Hillary ska tydligen hålla ett stort viktigt tal ikväll (amerikansk tid).
Inside-källor har sagt till press att Hillary Clintons läger tydligen pratat ihop sig med Obamas läger, förhandlat. Kan det här betyda att Hillary Clinton förbereder sig för kapitulation, och förhandlar med Obama om en plats som vice president? Eller fortsätter hon kämpa? Tänker hon acceptera vice president, eller tänker hon satsa på att vinna nästa val i stället? Vi får se. Ni mina läsare tycker nog inte det här är fasligt spännande, men det gör typ jag. :p

PS.
Igår hade min blogg 98 läsare. Det är nytt rekord. Yay!
Nu fattas bara 99 902 läsare till, sen har jag lika många som de 16-åriga flickorna som skriver om skor. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0