Homosexualitet är medfött...

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=794403

Tydligen. Om någon ens bryr sig. Bryr du dig? Jag bryr mig inte. Varför forska i det? För att "bota" det eller för att använda det som argument för homosexuellas rättigheter? Typ som om homosexuella nu ska kunna rättfärdiga sin läggning? Eller bara för att veta? När jag får frågan om jag tycker homosexualitet är medfött eller inte vet jag att den politiskt korrekta frågan är "medfött". Men jag vet inte om det är medfött eller om det beror på något annt. Och jag bryr mig inte. I en perfekt värld skulle ingen annan heller bry sig.

Roligt förresten hur man skriver bögar i stället för homosexuella män.
Varför inte skriva lebbar i stället för homosexuella kvinnor?

Kommentarer
Postat av: Glom

Att de aldrig tröttnar på det där, försöka få fram varför man blir eller är homosexuell. Det lustiga är att t.o.m när jag läste psykologi så behandlades en del av boken om just homosexualitet (en amerikansk bok såklart) men fortfarande....jag blir tokig!

2008-06-17 @ 13:21:48
Postat av: sabrin

sjukt att de verkar forska om dem som om de vore djur också..

2008-06-18 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0