Jag är en hemsk, hemsk människa

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2662214.ab

Jag är en hemsk människa som inte lyckas frammana minsta gnutta empati för henne.
Jag är en hemsk människa som lite i smyg ler för mig själv, fast jag vet att det är dumt och fel.
Och inte hjälper det att det tydligen är det värsta hon varit med om i hela sitt liv.
Eller att hon heter Löwengrip i efternamn. Varför, förresten? Pappan heter ju Rydberg. Weird.

" Per Rydberg tror att hans dotters åsikter kan ha provocerat folk."

Oj, har hon åsikter? Vadå, typ, riktiga? Som folk blir upprörda över? Oj! Där ser man.

"– Hon är ganska åt höger, och det kan finnas ungdomar som står åt andra hållet.
"

Ungdomar? Var mannen inte 30 år gammal?
Det var säkert något jävla vänsterpatrask. Någon jävla haschtomte! Som alltid! Grr!
Jag tror inte det berodde på hennes politiska åsikter. Det är liksom inte det man förknippar henne med. Det var troligtvis bara någon idiot som tyckte som många andra, men inte hade vett att förtrycka sin ilska och hata allt ytligt och materialistiskt hon står för i tystnad i stället för att kasta en flaska.

Och att folk beter sig så ger ju +5 martyrpoäng till henne, liksom. Skit också.
Nu tror hon folk bryr sig. :(

Nåja, jag borde tycka synd om henne och skaka på mitt huvud när hon säger att det känns som det är lite hennes fel. För det ska hon ju bannemej inte tycka. Hon ska ju kunna skriva vad som helst utan att bli behandlad sådär. Och nu spydde jag lite i munnen pga att jag sitter och försvarar henne. Usch, det smakar magsyra. Gah! Nu spydde jag lite mer i munnen när jag insåg att jag suttit och skrivit en blogg om BlondinBella!

*Svälja spyan*
It burns! :(



Uppdatera: Läste något som gjorde mig upprörd, och det går inte ens att kommentera hans blogg så jag måste göra det här! :p Han skrev: "Det är tack vare Blondinbella som bloggandet blivit 2008 års stora hype." Gah! Nej. Jag håller inte med. Bloggandet är inte direkt bara stort i Sverige. Inte bara stort 2008. Och HON är en produkt av bloggtrenden, bloggandet är inte en produkt av henne! Herregud, vad folk överskattar den flickan. Och jag hatar mig själv för att jag läser deras bloggar och skriver det i min. Jag som brukar skriva om Riktiga saker. :(

Det här är absolut sista!




Kommentarer
Postat av: Mamselamsen

:-) Och jag som har en sån där riktigt flemsig blogg... för det mesta, har inte nämnt det hela med ett ord.

2008-06-12 @ 13:47:41
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: bleunt

jag skyller på nyhetstorka, nu när EM pågår och allt. :(

2008-06-12 @ 16:02:22
Postat av: sabrin

jag tycker inte heller hon ska behöver få en glasflaska i huvudet pga hennes åsikter

även om en del är lite störda

2008-06-18 @ 11:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0