SD är en hockeyspelare med lepra

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1367241.svd

Jag skyller på att man låter SD vara ifred. Ingen tar upp debatt med dem.
De får säga vad de vill utan att ifrågasättas på några punkter.
Media och partier säger alltid att SD är dåliga, men bevisar det aldrig i debatt.
Så folk får bara höra en sida av deras argument, utan motvikter. Synd.

SD är som hockeyspelaren med lepra, den som ingen vågar tackla och som får åka hela vägen fram till mål.

Här kan jag ju passa på att skriva lite om min syn på invandring. Den är väldigt korkad och naiv, lova att inte skratta. Åh, och just det. Den kan även utgå från att SD har rätt. Att brott och våldtäkter i Sverige beror till största del på invandrare.
Here it goes:

Så länge vi har det bättre här än flyktingarna har i sina länder välkomnar jag dem.
Så länge någon har mindre chans att bli utsatt för våld här än där välkomnar jag dem.
Så länge det sker färre våldtäkter av kvinnor här än i länderna de flyr från, välkomnar jag dem.
Så länge ekonomin är bättre här än i länderna de flyr från, välkomnar jag dem.

Sen håller jag med om att vi inte kan ta Alla. Såklart.
Men det förstår även partier som inte har SD:s klarhet och insikt.
Det enda som stör mig med SD är egentligen saker som att de inte gillar religionsfrihet.
Det är det enda jag inte pallar i något mängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0