Inte tvätta snoppen på 4 dagar

Ja, titeln summerar det hela ganska bra.
Jag ska inte tvätta snoppen, på fyra dagar.

Det hela började igår, när Gabriella och jag började prata om flens. Smegma.
Jag sa, att jag hade rätt så mycket flens på snoppen när jag var typ 11-12 år gammal. Jag fick det på bara två dygn. Hon påstod att det var för att jag inte tvättade den tillräckligt. Jag svarade att det iof är sant att jag hade dålig hygien när jag var 11-12 år gammal, men att jag inte längre kan få flens. Även om jag inte tvättade snoppen skulle jag inte få flens. Hon trodde mig inte. Handsken var kastad.

Jag ska alltså låta bli att tvätta min snopp på minst 4 dagar.
När jag duschar ska penis vara inplastad. Det kommer bli tufft, eftersom jag vanligtvis sköljer av den minst tre gånger om dagen. Men jag ska klara det. Gabriella sa att hon tänker köra osjysst, och erbjuda mig oralsex om jag tvättar av den. Men jag tänker stå emot hennes kvinnliga list, för min stolthet är viktigare och starkare än mina sexuella drifter.

Om jag inte, efter fyra dagar, fått flens på snoppen har jag vunnit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen hur gick det?????????????

2008-05-24 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0