Klämma sönder hamstrar

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2580942.ab

HAHA! Jag skrattar. Vad tusan är vitsen?
Och varför ritar han ungefär lika snyggt som en 4-åring?
Helt meningslöst, alltså. Löjligt. :p

För övrigt tycker jag hamstrar och diverse smådjur är ganska dåligt designade.
De är små och mjuka och goa, och man vill bara krama dem hårt i handen.
Så känner jag alltid när jag håller någon av Hylia och Midna.
Men det kan man inte, för då går de sönder och dör. Och det vill man ju inte.

Borde köpa en hamster enbart i syfte att krama den hårt i handen.
Klämma sönder den där direkt i butiken och sen bara gå hem, tillfredsställd.


klämma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"möss och människor", har du sett den filmen? den är sevärd. på tal om mjuka ting som man vill klämma sönder. du är sjuk du tommy. ;)

2008-06-01 @ 13:40:44
Postat av: bleunt

tyvärr inte, men sätter upp den på listan över böcker att läsa nu i sommar. :)

2008-06-01 @ 14:23:54
Postat av: Someone

Du verkar vara en sjuk och vriden liten människa, även om jag antar att du inte var allvarlig när du skrev att du vill krama om ett litet, stackars, försvarslöst djur hårt så att det dör.

2008-09-28 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0