Sverige har glömt Engla

Nu är Engla glömd. Gårdagens löpsedlar.
Allt som är kvar av henne är pengarna i tidningarnas fickor.

Nu är det skräckens källare och incestvåldtäkter i Tyskland som gäller.

Ska jag prioritera kvantitet framför kvalitet?

Jag funderar på att inte blogga om så jäkla seriösa saker.
Att inte vänta på något "viktigt" och engagerande innan jag skriver.

Om jag väljer att blogga ner vad som än slår mig, kommer min blogg att bestå av ganska billiga skitsaker och diverse skräpkultur. Typ som alla andra bloggar då, och inte vara intressant eller ha en poäng ens hälften av gångerna. Däremot kommer den bli uppdaterad mycket oftare, något som är viktigt för att erhålla en stadig läsarbas. Jag vet inte vad jag ska prioritera, kvalitet och poänger eller kvantitet och läsare. :(

Nåja. Jag testar kvantitet ett tag. Får se hur det blir.
Jag kan ju börja med att skriva om det här:

Börja gråta.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article2395142.ab

Är det ens något att börja gråta över? Kom igen.
Hur mycket bekräftelse kräver hon från honom?

Okej, det där med silikonbrösten var ju drygt.
Men hur kunde hon inte veta det efter 5 år? Känner hon honom ens?

Favoritlåten just nu.

Sole - Nothing Is Free.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0