Mirror's Edge och YouTube

Igår släpptes Mirror's Edge-demot på Xbox LIVE. Jag spelade. Och älskade.
Jag är kanske lite kär i Faith, kanske.



Musiken. Designen. Konceptet. Älska! Det kommer bli bra.

För övrigt undrar jag om någon vet hur jag får tillbaka mitt YouTube till engelska. Någon?
Nåja, idag tänkte jag jobba. Men sen ångrade jag mig. Spelar Mass Effect här hemma hela dagen i stället. I don't need the money, I need the gaming. Det här blev en skräpig skitblogg, sorry. Har inte så mycket att skriva om nu för tiden. Har du något tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske lite mer dagens outfit. :p

2008-11-01 @ 13:28:15
Postat av: Adeline

Har också spelat demot. Är inte riktigt någon spelfantast, men självklart blev jag lite småkär i Faith jag med!

2008-11-02 @ 19:18:54
URL: http://addicted2adeline.blogspot.com
Postat av: A

Älskade demon också och lirar Mass Effect hela dagen också. Vilka sammanträffanden!



Galen tid framöver för alla som gillar spel f.ö.

2008-11-02 @ 20:58:35
Postat av: herzleid

Hehe, jag översatte just material om Mirror's edge. Såg spännande ut. Måste köpa egen konsol igen...



För att ändra språkversion på Youtube klickar du på språklänken högst upp till vänster på sidan (bredvid Youtube-loggan). Där kan du välja plats och språk to your hearts desire... ;D

2008-11-02 @ 23:56:21
Postat av: bleunt

Adelina: Hur kan man låta bli, liksom. :)



A: Ja, verkligen sammanträffande! Och ja, man får nästan magsår av alla spel man vill hinna med. Jag är ju liksom fortfarande på förra året och betar av titlar... Fasiken. =/



Herz: Ja, köp! Man kan inte sitta konsollös den här hösten. Inte förra heller, för den delen. Skäms lite. ;)



Aah, thx! Ska testa.

2008-11-03 @ 01:38:29
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0