FUCK!!!

Jahapp. Då får jag ladda hem dem i stället. Vill ni inte att jag besöker er sajt så slipper ni mig.
För jag tänker inte vänta en hel vecka på avsnitten, för att sedan behöva passa tv-tider.
Synd bara att jag inte längre kan länka avsnitten från min blogg.

This makes bleunt angry!

Photobucket

Photobucket

Så bara för att muntra upp och lugna ner - här kommer en bild av mig med en kattunge.
Kanske den bästa bilden av mig ever! En bild kan inte bli dålig om det är med en kattunge på den.

Såvida kattungen inte är död. Då är det väl en rätt dålig bild antar jag.
Men den här lever, och då är bilden bra!


 Photobucket

Kommentarer
Postat av: Erik

Kattungen ser ond ut. :(

2009-04-29 @ 14:37:04
Postat av: WysiWyg

Jag tycker kattungen ser livrädd ut. ;-)

2009-04-29 @ 15:29:00
URL: http://www.losatankar.se
Postat av: bleunt

Katten såg konstig ut på alla bilder. :(

Jävla knäpp katt alltså.

2009-04-29 @ 15:45:39
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker det verkar vara en kattunge med karaktär ^^

2009-04-29 @ 18:27:49
Postat av: Soffi

Haha, onda katten får mig att tänka på Baby Lo. :) http://www.pleppo.fi (klicka på teve, så hittar ni Babay Lo-avsnitten.)

2009-04-29 @ 19:01:01
Postat av: jabba

döda katter är ju mycket mer metal.

2009-04-29 @ 19:03:25
Postat av: herzleid

<rant>Jag är APTRÖTT på sajter som blockerar utländska besökare. Kan inte kolla nyhetsklipp på BBC heller, vissa YouTube klipp som man inte kan se, arrrgh!



Allvarligt, tror de att de -minskar- piratkopieringen på det sättet?? ALLVARLIGT?!



</rant>

Ahem. Jo.

Men katten var söt!

2009-04-30 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0