Jag är flint. :(

Kampen mot mina dreads fortsätter. Igår klippte jag bort åtta till. Nu är det bara några få kvar. Det gäller att klippa av dem nära hårbotten, annars växer de ut som dreads igen. På ett ställe där en stor dread tidigare växte fram har jag nu en naken fläck utan hår. Det syns lyckligtvis bara när jag viker undan mitt hår, men stör mig lite ändå.

Nu vet jag inte om dreaden dödat min hårbotten just där på sidan (fast det ser ut som mitten på bilden).

Photobucket

Jag hoppas det är pga den stora bortklippta dreaden, och inte att jag håller på att bli flint. O_O
Det är inte mitt på huvudet. Inte i mitten. Bara på sidan.

Har det inte vuxit igen inom några veckor är det väl kört. :p


Photobucket


Kommentarer
Postat av: sara

oj :p

2009-04-01 @ 20:35:42
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Lisen

2009-04-02 @ 00:04:48
Postat av: Lisen

oops, skickade en tom. Men är det inte på mitten spelar det ju ingen roll, då syns det ju inte :)

2009-04-02 @ 00:05:43
URL: http://lovisafjellet.wordpress.com
Postat av: bleunt

Lisen:

Näe, jag får väl vara glad att det inte syns. Men jag vill nog ha hår där ändå, och hoppas på lite tillväxt. :p

2009-04-02 @ 00:28:15
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamma; Gå genast till lillasyster så rakar hon skallen pådej som hon gjorde då du var barn. Basta. Annars får du se "sjukt fläckig ut".....säg att du stressat för mycket.... flinar elakt

2009-05-31 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0