Aldrig nuddat en neger

I brist på saker att blogga om tänkte jag berätta att jag aldrig nuddat en svart människa. Jag har nuddat asiater och diverse brunhyade personer, men aldrig en svart. Jag hade en svart kompis när jag var liten, Omesh. Men jag minns inte om jag nuddade honom.

Jag får leta rätt på någon somalier och peta på honom/henne. Det finns ju gott om dem där jag bor. För jag kan ju inte gå omkring utan att ha nuddat en viss hudfärg. Det är ju rasistiskt.



http://www.formatmag.com/wp-content/uploads/2008/12/wyclef_carnival_cover.jpg
Den här mannen och det här albumet fick mig att önska
jag var svart när jag gick i sjuan.

Kommentarer
Postat av: Erik

Nu när jag tänker efter så vet jag inte om jag har gjort det heller, jag växte upp i en håla där det bara fanns typ.. 3 negrer i min ålder, och jag kände ingen.



Skumt egentligen.

Eller jo, just fan, jag har ju skakat hand med min kusins kille, han är helsvart.



2009-08-22 @ 16:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0