Min bortglömda gylf

När jag kissar på jobbet glömmer jag mer än hälften av gångerna att dra upp gylfen, och upptäcker det inte förrän jag sätter mig igen och råkar titta ner. Hemma är jag väldigt slapp med sånt, och får egentligen vara glad så länge jag hinner stoppa snoppen innanför byxorna innan jag går ut när jag kissar hos någon annan eller på jobbet, eller om vi har gäster här hemma.

Jag är helt enkelt dålig på att se till att allt är packat och klart innan jag ger mig av. Några tips som kan hjälpa mig att komma ihåg att dra upp gyflen? 

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag har ingen aning tyvärr, jag är likadan, ibland går jag runt hela dagen utan att märka något. :(

2009-08-06 @ 23:58:24
Postat av: herzleid

Sluta använda byxor med gylf, duh =P Eller varför inte börja med kjol istället? Ingen gylf att glömma då ;D

2009-08-08 @ 13:14:39
URL: http://herzleid.myopenid.com/
Postat av: Kunta

En kjol skulle juh fräta enorma hål på manligheten. Nej, lägg dina slantar på en manlig kilt istället ;)

2009-08-08 @ 19:30:24
URL: http://shortnecked.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Sluta använda kalsonger. Då blir du mer motiverad att komma ihåg gylfen!

2009-08-10 @ 06:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0