Bloggtorka

Det är så konstigt, för den 24:e hade jag bara 54 besökare.
Vad gjorde alla just den dagen? Konstigt.

Sorry för bloggtorkan. Jag får lite dåligt samvete när jag ser att bloggen får besökare trots att  jag inte lagt upp ett skit de senaste dagarna. Det minst ointressanta är väl att jag tagit ut min sista piercing från underläppen, och är nu fri från både dreads och piercings. Snart vuxen!

Photobucket




















Om någon har förslag vad jag ska skriva om så är det bara att komma med det. Funderar på att hänga ut mor min och hennes tekniska dyslexi en aning, bara för att ha något att skriva.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Erika

Skriv om alla piercingar du haft, hur ont det gjorde att "ta" dem, och varför du måste ta av dem och bli vuxen? Att bli vuxen är ju värre än... än döden! Närå. =P

2009-12-31 @ 07:06:02
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0