Jag vill hugga henne i halsen

Jag låg just och följde en väldigt intressant debatt som Hitchens nyss medverkade i, angående frågan om den katolska kyrkan mestadels har en positiv eller negativ inverkan på världen.

Jag råder alla att gå hit och kolla på alla fem delarna, för det är verkligen värt det.

Och resultatet när publiken får rösta på vilka de tycker vann debatten (vilka som lyckades övertala åskådarna), är 100% förödande - och befäster min åsikt att ingen kan besegra Hitchens i en debatt. Även om han skulle ha fel kommer hans pondus allena att dölja det faktumet.


Men anledningen till det här inlägget är den här kvinnan:



HENNES RÖST! Hennes jävla röst! Hur fan kan hon ha en sådan röst? Hon låter som en jävla Monty Python-sketch, och får mig att villa hugga henne med något i halsen för hennes eget bästa. Hon är en vandrande parodi. Att höra den rösten prisa Gud måste konverterat många till ateister.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ha .....



Läschkiiigt



Så lätt att skrämma sonen ?

Ler finurligt underfundigt



...jag skall genast ligga i träning för kommande konversationer/diskussioner..och framförllt, sonens monologer...



2009-12-05 @ 14:44:00
Postat av: Kunta

Det tipset tackar vi för. Hitchens är alltid undehållande :)

2009-12-05 @ 18:22:42
URL: http://shortnecked.blogg.se/
Postat av: Erik

Haha. :D Monty Python-sketch var verkligen rätt jämförelse.

2009-12-05 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0