Vinn ett spel!

EDIT:
Efter ett oväntat högt tryck har vi redan fått in rätt svar på tävlingen. Den som var snabbast med det rätta svaret var Andreas Pettersson från Skultuna. Vad var då svaret? Naturligtvis var det Far Cry 2, och ett exemplar av Xbox 360-versionen skickas hem till vinnaren under kommande veckan. Fler rimtävlingar, och andra tävlingar, är att vänta inom kort. Denna tävling är nu avslutad, tack till er som deltog!


---

 

Förutom min medverkan i Loadings julkalender, medverkar jag även i Pulses julkalender. Och nu, med inspiration taget från min blogg Spelpoesi, är min första lucka där upplagd.

 

 

Vet du vilket spel Tommy rimmar om?

 

 

Midnatt råder – tyst det är i det säkra huset
Månen lyser – genom plankornas springor skiner ljuset
Långt från vinterns kyla och snö, en man i Afrika sprider död
Trippar fram på tå, med kaliber 7.62, siktar med ont uppsåt


Tunnor sprängs och granater slängs, tills alla män har sänkts
Marken pyntas i julefärg, och skjutandet kan sluta
När sår och skador lindrats, med hjälp av en en spruta
Då söker han den ädla stenen, landets enda valuta

 


Kommentarer
Postat av: A

Vem vann vem vann vem vann?



BTW shit va Buck 65 är kass på att rappa, men gud vad bra hans produktion är. Talkkin Honkey Blues skulle ju vara riktigt bra som instrumental, men nu är den knappt lyssningsbar. INTE ok.

2009-12-06 @ 14:49:58
Postat av: bleunt

Jag vet inte vem som vann. Har inte ens koll på om någon skickat in rätt svar än. :p



Och näe, Buck är inte världens bästa rappare. Speciellt inte back in the days. Han är långt bättre nu dock. Lyssna till exempel på skivan Situation.

2009-12-06 @ 15:02:34
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag!

Btw, spelpoesi äger!

2009-12-06 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0