Angry Black Woman Goes Scary

Jag tänker inte posta hennes svar. Varför? För att det är ett helt A4 långt.
Och med tanke på sättet hon skriver är ett A4 av den texten inget jag önskar att utsätta mina läsare för. Det skulle dessutom få min blogg att se jäkligt ful ut,  helt enkelt. Inte ens jag orkade läsa den.

Hon är inte kul längre.



Förhoppningsvis mitt sista svar:
"Wow. Do you think I'm going to read all that? Sorry, but you're not nearly interesting enough. Half of it is probably nothing but pointless personal attacks for no reason anyway.

I wonder who takes care of your kids while their mom sits on the internet, trying to convince strangers that she's intelligent even though she can't spell for shit. I wonder why you even wrote me a message in the first place. It's weird to be that bothered over a simple comment on some random video.

If you want me to read your little defense speech, then make it shorter. And please, try not to rape (or beat) the English language. It hurts my Firefox."

Kommentarer
Postat av: Henrik Petersson

Kom igen, lägg upp det hon skrev!

2009-02-20 @ 01:31:50
Postat av: Ajlin

Hur fan orkar du ens lägga tid och energi..? Kanske hade hon någon som tog hand om hennes barn. Hade du inte själv bättre saker att göra än att läsa, skriva och sen lägga upp smörjan i din blogg?

2009-02-20 @ 08:41:56
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: seraph

"Hur fan orkar du ens lägga tid och energi..? Kanske hade hon någon som tog hand om hennes barn. Hade du inte själv bättre saker att göra än att läsa, skriva och sen lägga upp smörjan i din blogg?"



Sådär brukar jag också hålla på, har jag väl hamnat i en "diskussion" med nån tok så ger jag mig inte. :D

2009-02-20 @ 09:39:55
Postat av: bleunt

Henrik:

Jag vill allvarligt talat inte förpesta min blogg med det. Det är för fult skrivet och faktiskt inte intressant alls. Tyvärr.



Ajlin:

Ja, hon kanske har någon som tar hand om hennes barn medan hon bråkar med främlingar över internet. Och nej, jag hade faktiskt inget bättre för mig än att bråka med henne. Jag tycker det är kul. Eller ja, det var kul ett tag.



Vissa gillar att supa och festa medan de hoppar upp och ner till dålig musik. Jag gillar att bråka. :)







2009-02-20 @ 10:12:44
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

"Vissa gillar att supa och festa medan de hoppar upp och ner till dålig musik. Jag gillar att bråka. "



Man brukar ju gilla det man är bra på... ;-)

2009-02-20 @ 15:57:12
Postat av: herzleid

lol poäng till Henrik ;)



Själv kommer jag bara att tänka på den här klassikern:

http://www.afunnystuff.com/forumpics/arguing.jpg



2009-02-21 @ 20:25:34
URL: http://herzleid.myopenid.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0