Att vara bleunt

Vill du uppleva hur mitt liv är nu för tiden? Det går! Allt du behöver göra är det här:

1) Sänk volymen helt på det första klippet.

2) Starta klipp #2 med högsta volym.

3) Starta klipp #1 (som du sänkte ljudet helt på), och njut.


 



Och det, mina vänner, är Fallout 3. Och i Fallout 3 skjuter man sönder huvuden till ljudet av ljuv 40-talsmusik. Det är musiken som spelas i Fallout 3. Och jag älskar det. Så otroligt mycket. Du har just fått uppleva hur det är att vara bleunt nu för tiden. Det här är vad jag ser varje dag. Det här är vad jag hör varje dag. Det här är vad jag älskar att spela varje dag nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag gillar ju mer låten i det första klippet. Coldplay (L)

I came along, I wrote a song for you, and all the things you do, and it was called yellow.

2009-02-04 @ 14:08:11
URL: http://lovisafjellet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0