En bitter och avundsjuk bleunt

17-åriga tjejer har flest bloggläsare, och de har ingen aning om varför.
Därför tänker jag berätta vad Alexandra Nilsson egentligen borde svarat på frågorna.

Vad är det som gör att just du, Kenza och Blondinbella får så många läsare?
Unga tjejer läser hellre om kändisskvaller och mode än politik och samhällsfrågor. Seriösa och viktiga saker är liksom svårt och jobbigt.

Är det inte jobbigt att vara hatad?
De som hatar mig står för en tredjedel av mina besökare. De borde skaffa sig liv.

Tjänar du pengar på bloggen?
Ja, annars hade jag inte gjort det.

Oj, det där sista svaret var visst något hon verkligen sa.
Nåja. Här är ett till roligt citat från artikeln:

 "Jag satte mig och kollade runt, och insåg att Paris Hilton kom upp överalt. Då tänkte jag att jag skulle vara superrosa och jätteglad hela tiden."

Kommentarer
Postat av: Erik

Den hemska verkligheten. Din blogg är den enda jag läser, eftersom att den till skillnad från många många andra faktiskt är intressant, och rolig.

2009-02-08 @ 00:14:53
Postat av: bleunt

Naw, you made my day! :x

2009-02-08 @ 00:56:29
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Aaaaa!

Det roligaste är ju att tjejen säger rakt ut att det hon skriver i bloggen bara är ihop diktat för att få besökare och tjäna pengar.



För 50 000kr i månanden skulle jag kunna ta upp onödig plats i media också!



Men vad säger det om läsarna i hennes blogg egentligen? Fast å andra sidan, så länge man inte känner en person så spelar det mindre roll om dom talar sanning eller ej så länge det underhåller... oj... fail...

2009-02-09 @ 23:27:16
Postat av: Henrik Petersson

Bleunt, vad har du för skev verklighetsbild? Det korrekta svaret på fråga ett är: "Vi är otroligt snygga, och det är betydligt mindre riskfyllt för killar att runka till våra bloggar än till renodlade porrsidor."

2009-02-09 @ 23:29:39
Postat av: herzleid

Jag dissade ju dig på en viss svensk community-sida, men när jag började stalka (!) din blogg så ångrade jag mig! ;) Sug på den egotrippen du!



Jag har en kompis som lider allvarliga kval över att hon inte kan blogga lika "intressant" som Blondinbella... Och så blir hon sur för att jag "glömmer" läsa hennes blog...

2009-02-10 @ 09:40:52
URL: http://herzleid.myopenid.com/
Postat av: bleunt

Henrik: Är de verkligen otroligt snygga? Varken den här bruden eller blondinbella är snygga alls, tycker jag. O_O



Herz: Missade jag den dissen? :( Jag vill se! Dissar är kul.



2009-02-10 @ 12:18:17
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0