Och priset till årets pappa går till...

... australiernaren som låter sin sjuårige son leka vid krokodiltäta vatten! Yay!

- Grattis, Steve Doble ! Hur känns det att ha vunnit priset för årets pappa?

- Va? Förlåt, jag kan inte prata just nu. Min son... han... han...

- Konkurrensen var hård i år. Du slog andra nominerade som pappan som sa åt sin son att leka på vägen med smällare. För att inte tala om storfavoriten, nämligen pappan som skakade ihjäl sin nio månader gamla dotter. Varför tror du juryn röstade på just dig? 

- ...

- Stum av lycka, förstår jag. Det ryktas om att juryn valde dig eftersom du tydligen jobbar som turistguide och därför är väl medveten om krokodilerna och farorna. Stämmer det tror du?

- ...

- En sarkastisk applåd för Steve Doble, vars idioti kostat en liten pojke livet!




(Är jag dryg som gör narr av pojkens föräldrar? Förmodligen. Men kom igen. Låt inte dina barn leka där det finns tre meter långa krokodiler! För i helvete!)

Kommentarer
Postat av: A-palle

Jag kanske är okänslig som skrattar, men det var ett roligt inlägg. Innehållet var ju sorgligt och så men :/ Fortsätt gärna med intervju-metoden :D

2009-02-08 @ 22:23:34
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: bleunt

Hehe, jag det blev liksom två intervjuer på kort tid här. Kanske blir det en reoccuring thing, liksom.

2009-02-09 @ 00:26:33
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Du borde sätta dit en liten fotnot där det står mer ingående vad han har gjort, för oss lata jävlar som inte orkar googla.

2009-02-09 @ 23:35:35
Postat av: bleunt

Googla? Jag länkade ju till nyheten! :p

Klicka får ni orka.

2009-02-11 @ 05:28:33
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

"Myndigheterna som har god koll på krokodilerna misstänker att en tre meter lång krokodil som döpts till Goldie ligger bakom attacken."



Va, har de koll på individuella krokodiler? Och hur kan en liten mes-krokodil på ynka tre meter vara dominant hane?

2009-02-11 @ 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0