Spökjägare

Jag "gillar" programmet där några miffon "jagar" spöken. Det är så otroligt fånigt. Precis sådär höll jag på när jag var en sådär 10 år gammal. Vi gick till något övergivet gammalt hus och skrämde upp varandra.

Och tydligen ska det alltid vara mörkt. Varför? Vad spelar det för roll? 
Och hur fånigt är det inte att deras teknik alltid är att gå in i rummet och helt enkelt fråga spöket "är du här?". Verkligen? Är det ert bästa försök? Ni går in och frågar spöket om det är närvarande. Så naiv var inte ens jag när jag var 10, jag frågade aldrig spöken om de är närvarande. För jag visste att jag inte skulle få svar. Jösses!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha så sant så!

2009-02-06 @ 01:56:33
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: seraph

Det måste vara mörkt, annars skulle det inte vara lika "spännande."

2009-02-06 @ 08:39:25
Postat av: Sara

sv: men gissa om jag längtar? har förhands bokat för länge sen XD

2009-02-06 @ 13:08:22
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

De måste ju vara artiga mot spöket, förstår du väl... Det håller inte att smyga sig på det... Egentligen borde de knacka på dörren och vänta på svar.

2009-02-06 @ 14:37:26
Postat av: Erik

Jag och en kompis gick runt med en sån där volt-mätare i lågstadiet och letade spöken, efter att vi hade sett mystieriet på greveholm. :D

2009-02-06 @ 15:56:04
Postat av: carroe

Något som är ännu roligare än det är när dom "kallar på kända andar". Jag skrattar som en idiot varje gång en känd ande övertar kroppen på snubben.

2009-02-06 @ 23:32:53
URL: http://www.metrobloggen.se/carroe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0