Att slakta ett ord

Aj, mina öron. Mina stackars öron.


Kommentarer
Postat av: Erik

skittsnäck!

2009-07-15 @ 12:34:26
Postat av: seraph

Vad kul det lät. :D

2009-07-15 @ 13:57:27
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: Henrik Petersson

Varför tog han inte reda på hur det uttalades?



Chit-snuck hade varit ett bra sätt att skriva uttalet på engelska.

2009-07-15 @ 14:12:56
Postat av: gabriella

men det hette väl "bullshit" förr typ när första säsongen gick? weird.

2009-07-15 @ 16:11:44
Postat av: Tess

hahahahahah...Jag fattar inte hans poäng riktigt. Först låter han arg över att det heter Skitsnack och inte Penn & Teller Skitsnack och sedan tycker han det är ett coolt och bra namn...Uhm? Iofs har Penn en sådan ton att han låter arg nästan jämnt...hehe :-)

2009-07-15 @ 18:24:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: herzleid

"This video is not available in your country due to copyright restrictions"



Jamen skitbra YouTube. Det finns få saker jag hatar så mkt i hela den här IP-debatten som när vissa saker är tillåtna på VISSA ställen men inte på andra. "Nej tyvärr, du bor på fel ställe." Ja det kommer ju att göra mig så vänligt inställd till ert varumärke och jag kommer verkligen att respektera er önskan och inte titta på det här materialet.



Tror de verkligen att det där hjälper i längden? Nu är jag ju inte egentligen överdrivet intresserad av att höra Penn säga "Skitsnack" så det är skit samma, men principen är idiotisk.

2009-07-20 @ 11:44:47
URL: http://herzleid.myopenid.com/
Postat av: bleunt

Indeed att det suger hårt. Jag blev så sur när man gjorde så med The Daily Show på deras sajt. Liksom, jaha, då laddar jag ner det i stället. Jag kommer ju se det i alla fall, enda skillnaden är att ni inte får besökare till er sajt. Grattis!



Det värsta är att jag som prenumererar på Penn blir lurad. Trots att jag inte kan se klippet dyker det upp där bland nya videos. Störigt.

2009-07-20 @ 12:57:32
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0