Gud är kåt

Och till sist en liten dikt om religion som jag skrev någon gång för 3 år sedan.
På den tiden då jag fortfarande skrev dikter.



Mitt i ett rum fullt av speglar
Oförmögen att självkritisera
Exhalteras av att se sig själv existera
Den nakna kroppen attraherar och intresserar

Synen får hans kön att reagera
Synen får hans lustar att regera
Sluter sina ögon, onanerar och fantiserar
Kontemplerar; Bara en av Mig, det borde finnas flera

Tar en klump lera
Börjar konstruera
En Adam, en Eva
Tillsammans ska vi leva, i den värld vi placerats

Livet är en porrfilm Gud regisserat
Han sitter där uppe, ser ner och masturberar
Och vi här nere, väntar på att penetreras
Vi tar hans lem och masserar, allt för att imponera

Få honom att ejakulera - din biljett till himlen är garanterad

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, den här gillade jag väldigt mycket

2009-07-31 @ 02:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0