Att vara störd. Ofta.

Anledningen till varför jag kan ha en blogg där jag faktiskt plitar ner kvasiintressanta saker ett par gånger i veckan, är för att jag är bra på att störa mig på saker. Men vissa saker tycker till och med jag det känns fånigt när jag stör mig på. Som när jag stör mig på när Lunarstorm helt uppenbart använder WZUP som ett verktyg för marknadsundersökningar åt företag angående produkter.

Som i dag, när man frågar om vi känner till tidningen Frida. Eller en annan gång, då man frågade om vilket antivirusprogram vi använder. Eller om vi ställt upp i Lokas tävling, "Loka likes passion". Då blir jag onödigt vrång, och svarar avsikligt fel. Haha, där fick ni. Lite fel i er statistik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0