Mitt dåliga minne

Eftersom jag inte uppdaterat bloggen på två dagar, så får det bli ett kort krystat inlägg.

När folk frågar mig om jag sett den och den filmen, "har du sett Desert Eagle III?", känner jag mig pressad att plötsligt kunna minnas alla titlar på alla filmer jag nånsin sett. Jag ser inte ovanligt mycket film, men jag minns inte alla titlar på filmer jag sett.

Är det en känd film, visst. Men när någon frågar mig om någon obskyr liten produktion som släpptes för 10 år sedan, då får man inget annat svar än "jag vet inte".

Jag måste klämma fram ett vettigt inlägg. Det går inte så bra.
Skyller på att jag saknar Gabriella som fortfarande är på äventyr i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0