Natalie Portman

http://www.undergroundhiphop.com/store/covers_large/SAGE16TS.jpg

Min älskling Sage Francis har en crush på Natalie Portman. Ovanför ser ni en bild från en av hans t-shirts. I ett av hans spoken word-framföranden säger han även "it's a world where Natalie Portman stalks me - and she's still 14, but it's OK".

Nu har en annan av mina favoriter hoppat på Natalie Portman-tåget. K-Os har på sin nya skiva en låt som heter "I Wish I Knew Natalie Portman". Vad är det med hiphoppare som älskar henne? Är det på grund av det här klippet?



Kommentarer
Postat av: A

haha Sage är underbar.

2009-06-07 @ 14:06:17
Postat av: sabrin

Jag hatar henne för att hon snärjt Devendra. Devendra borde vara min!

2009-06-08 @ 10:28:02
Postat av: max

den videon e hot

2009-06-08 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0