SPÖKEXTRA

Aftonbladet. Vad är deras problem?
Svenska folket. Vad är deras problem?
Jag vet inte om jag ska gråta över att de verkligen skriver att det är övernaturliga fenomen, eller om jag bara ska vara glad över att de i alla fall sätter ordet spökar inom citationstecken.

Så länge människor inte kan vetenskap och hur fantastisk världen är utan påhittade saker, kommer de underhållas av påhittade saker för att de är lättillgängliga och lätta att förstå. Och media säljer myten. En enda stor, fet facepalm på det hela.   

Photobucket

Kommentarer
Postat av: A-palle

Din kritik mot "övernaturligt" skit är underbar att läsa fan :) Jag håller med, och ibland känns det som att jag är den enda på den här planeten som inte tror på skiten.

2009-03-05 @ 19:33:07
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: bleunt

Ja, vi är nog en extrem minoritet som inte tror på saker utan bevis. Det känns som om nästan alla tror på något.

2009-03-05 @ 20:07:32
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0