Sluta röka tips ?

Photobucket

Forma mening tips ?

Ja, jag har tråkigt. Finns inget att skriva om. Allt är så intetsägande just nu. Är det bäst att skriva skit bara för att skriva något alls, eller ska jag vänta med att skriva tills jag verkligen har något att skriva? Det är frågan. Kom gärna med tips på saker att skriva om.

Vi kan säga att om 5 olika läsare stället en fråga var lovar jag att svara på dem ON CAMERA.
Så blir det något gjort här i alla fall. Så kom med intressanta frågor som jag kan sätta mig framför kameran och ranta om.

Eller så får bloggen stå orörd tills något kommer upp.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hmm.. en fråga... Fan att man har dålig fantasi då. Du kan ju berätta om när du hånglade i domkyrkan, det vill säkert alla höra. :o

2009-05-01 @ 15:54:23
Postat av: bleunt

Jag tror inte jag skulle kunna berätta något med mer än två eller tre meningar. Minns inget. Det var ju jättelängesen.

2009-05-01 @ 16:24:40
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: A-palle

Borde Wanja avgå? :D

2009-05-01 @ 18:12:43
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: bleunt

Palle: Mjeh. :p Typ 90% av folket verkar ju villa det, så det borde hon väl. Men vad spelar det för roll egentligen? Nästan allt inom svensk politik är ett enda stort Mjeh. Så är det väl att vara ett litet betydelselöst land.

2009-05-01 @ 20:27:22
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Erik

Annars kan du ju intervjuva mig om den gången jag hånglade upp en tjej mot Gustav Vasas grav och stoppade ner handen i hennes byxor. I domkyrkan.

2009-05-01 @ 21:50:27
Postat av: seraph

"Antisemit." Varför tror du att den stämpeln är så effektiv när det gäller att skrämma människor så pass att de inte öppet kritiserar Israel, utan bara daltar? Jag pratade med en snubbe nyss, och han hade kikat på bildserien som jämför Tyskland och Israel (sök: comparative holocausts), och så snackade vi lite om det, och till slut sa han att det vi höll på snackade om nog var "antisemitiskt", så jag frågade om han skulle känna sig som en "anti-colombian" om vi hade kritiserat Colombia, av någon anledning. Det skulle han ju då inte.



Så vad tror du?

2009-05-02 @ 12:32:20
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: herzleid

lol vad du har gått och blivit kamerakåt plötsligt??! Eller det kanske inte är så plötsligt, vad vet jag. Jag är skittråkig, så jag har inget att bidra med.

2009-05-02 @ 13:28:25
Postat av: bleunt

Herz:

Kamera är framtiden. Vloggar är framtiden. Bloggar är så fyra år sedan. Lättare att hoppa på tåget innan det fått upp för mycket fart.



Och jag har fått några requests om att spela in fler klipp. Både av Retry.se och läsare här.

2009-05-02 @ 13:39:09
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0