Subwhores!

Jag har lärt mig något på YouTube: Posta inte kommentarer! Speciellt inte på College Humors klipp. Du blir sönderspammad av subwhores. Visst, jag promotar min blogg. Jag tipsar om den på mina presentationer på olika sidor. Det är enda skälet att jag ens har Lunarstorm fortfarande. Men jag skickar inte PM, mail eller gästboksinlägg till folk och ber dem läsa! Gah!

Det här är något av det jag fått de senaste dagarna, de mest patetiska är ju de som försöker framstå som personliga när man VET att samma skit skickas till hundra- kanske tusentals:


Photobucket Photobucket Photobucket





Den sista är ju sorgligast. Men alla tre är fan patetiska.
Om ni måste spamma folk för att få uppmärksamhet, kanske ert material inte är så bra?

Kommentarer
Postat av: jabba

den sista ryker ju om sarkasm, but still.

2009-05-14 @ 01:15:06
Postat av: bleunt

Jabba:

Man skulle väl hoppas det. Men kollar man hennes YouTube-sida inser man att så inte är fallet.

2009-05-14 @ 01:49:26
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: seraph

Jag har fått typ samma PM på youtube av Miss Nana lol! :D

2009-05-14 @ 14:38:38
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0