Årets bästa reklamfilm

Comhem har svingat och missat förr, som när de försökte härma parlamentet. Det är en jävligt tråkig sak att härma, och var totalt dömt att misslyckas med teh funney. Och deras jävla dockor ska vi inte ens tala om.

Men i kväll såg jag deras senaste försök, och trots att jag inte gillar tanten så måste jag ändå ge dem credit. Det här är årets bästa reklamfilm. Jag älskar hur alla över 30 ser ut som lite irriterade frågetecken när de ser den. :)



Vem vare?! Vem vare som kasta?!
Klockrent. Välgjort. Guldmedaljen går till Comhem.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Erik

Såg slutet på den hos mina föräldrar idag (har ingen egen tv) och ville se den igen, så tack för att du lade upp den! good shit.

2009-11-07 @ 21:06:20
Postat av: Christoffer

Faktiskt helt genialiskt!

2009-11-08 @ 12:41:17
URL: http://cerling.wordpress.com
Postat av: Kunta

Tokgillar att dem avslutar snutten med att spela keyboard cats alltid lika humörlyftande slinga.

2009-11-08 @ 16:09:42
URL: http://shortnecked.blogg.se/
Postat av: Tobias

Fy.Fan.Vad.Bra.

2009-11-08 @ 20:39:41
Postat av: Alex

Haha!

2009-11-09 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0