Fula människor och dvärgar

Jag undrar varför vackra människor nästan alltid råkar bli tillsammans med andra vackra människor. Fula människor nästan alltid är tillsammans med andra fula människor. Tjocka människor nästan alltid blir tillsammans med andra tjocka människor. Svarta nästan alltid blir tillsammans med andra svarta (i USA iaf). Dvärgar synd nästan alltid i förhållanden med andra dvärgar. Och alldagliga människor blir ihop med andra alldagliga människor.

Man faller liksom nästan alltid inom sin egen liga.
Konstigt. Eller inte.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Erik

Fast jag är ganska ful och har ändå haft jävligt snygga tjejer. Å andra sidan har jag en ganska stor penis.

2009-11-13 @ 20:47:20
Postat av: bleunt

Ja, saker som stor penis, massa pengar, kändisskap eller plågad själv ger dig extrapoäng.

2009-11-14 @ 01:04:49
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: bleunt

*plågad själ

2009-11-14 @ 01:05:02
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja, plågad själ har jag ju också, fast det brukar snarare ge mig minuspoäng, förutom när det gäller 14åringar dö, hö höh öh.

2009-11-14 @ 02:25:22
Postat av: Henrik Petersson

Plågad själ får man minuspoäng för, tjejer vill ha glada skitar.



För övrigt tror jag det handlar om att man väljer tjejer/killar som är så fula så man har en chans på dem, men inte så fula att de blir helt oattraktiva.



Eventuellt har man lättare att falla för folk som liknar en, helt enkelt eftersom man har mer gemensamt med dem.

2009-11-14 @ 12:33:55
Postat av: bleunt

Henrik:

Skitglad är bara bra om du är snygg. Om du är ful spelar det ingen roll hur jävla glad du är. Om du däremot är en plågad artistisk själ som gör musik eller konstverk, då blir du intressant.



"För övrigt tror jag det handlar om att man väljer tjejer/killar som är så fula så man har en chans på dem, men inte så fula att de blir helt oattraktiva."



Haha, det stämmer nog faktiskt bra. :p

2009-11-14 @ 14:41:19
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0