Opererade tuttar

Plastikoperationer är bra. Det är bra att små osäkra, lättpåverkade, ytliga människor som helt saknar självkänsla också kan må bra. Men skulle jag villa ha någon vars självkänsla sitter i hennes bröst? Nej. Jag vill ha någon som inte är så ytlig, och som har sin självkänsla i huvudet.

http://williambader.com/mjdiva.jpg

I dag tänkte jag förresten rita två nya Yoshi & Snail, eftersom jag har en riktig mus igen. Jag undrar hur många av mina läsare som faktiskt vet vad jag pratar om när jag säger Yoshi & Snail.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Wickz

Är inte ditt uttalade extremt ytligt med?

2009-10-03 @ 12:02:07
Postat av: max

sexig michael

det är nog dom som sett din lunarstorm som vet vad yoshi & snail e, om du inte visat på andra forum också :)

2009-10-03 @ 12:18:12
Postat av: Henrik Petersson

Yoshi och Snail, det är ju din eminenta humorserie som du har laddat upp i stor mängd på Lunarstorm! :)

2009-10-03 @ 12:39:45
Postat av: silly

de e inget som säger att man har dålig självkänsla bara för man vill operera brösten :)



och man behöver heller inte vara ytlig för man gör det

2009-10-03 @ 13:12:46
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det här har jag haft många diskutioner om. Jag är absolut inte i behov av någon bröstförstoring men jag kan faktiskt förstå dom tjejer som inte har några bröst alls som gör det. Men har man C-kupa och opererar sig för att få EE så är det ju bara sjukt. Men dom som ha A-kupa.. Det kan fan inte vara kul.

2009-10-03 @ 16:19:01
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: WysiWyg

Faktum är att många kläder ser bättre ut med bröst som är större än A-kupa. Att vilja se snygg ut är väl inget fel?



Jag (försöker) träna väldigt mycket, dels för att få bättre kondition och starkare muskler och gå ner i vikt (så musklerna faktiskt klarar av min vikt ;-)), men jag sticker inte under stol med att ett annat stort skäl till det är för att jag inte tycker jag är snygg, och det vill jag vara.



Är jag ytlig då?

2009-10-03 @ 19:33:58
URL: http://www.xn--lsatankar-07a.se
Postat av: bleunt

Wickz:

Nej.



Silly:

Jo.



Angelica:

Förstår dem gör jag också. Absolut. Att det är roligare att ha ett par dugliga bröst, än inget alls, om man är kvinna. Det förstår jag. Men jag tycker det är synd att det ska vara så viktigt, och det är kanske där jag inte förstår, eftersom jag aldrig varit en kvinna med små bröst. Däremot är jag en kort kille utan muskelmassa, men det kanske inte är samma sak.



Wysi:

Nej då, att vilja se snygg ut är inte fel. Jag tittar mig i spegeln innan jag går ut, så att jag inte ser knäpp ut. Men när man vill det så mycket att man är redo att punga ut 50 000kr och skära i sin kropp, då tycker jag personligen att det är osmakligt.



Om du är ytlig för att du vill gå ner i vikt? Det beror på. Kan du må bra och vara lycklig även om du inte skulle gå ner i vikt? Skulle du spendera 50 000kr på fettsugning? Och hur stor del gör du det pga den fysisk hälsan och välbefinnande?



2009-10-03 @ 20:47:19
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: herzleid

Du har väl inte läst dagens 100 ord på Lunar nu igen? =P

2009-10-03 @ 23:07:13
Postat av: fi

minns tillbaka då jag hjälpte dig med en serie ^^

2009-10-06 @ 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0