Nakenbilder av dig

Okej, så i morse när jag var på väg till toaletten helt naken gick jag förbi spegeln. Av någon anledning bestämde jag mig för att ställa mig framför spegeln, något jag aldrig någonsin gör helnaken. Och till min förvåning såg det mycket bättre ut än jag trodde. Jag insåg då att alla borde egentligen ta nakenbilder av sig själva.

För det första skulle det förmodligen få många av oss att inse att vi ser bättre ut än vi tror, perspektivet ovanifrån är inte smickrande och det ser mycket bättre ut rakt framifrån. För det andra borde vi dokumentera vår fysiska ungdom. Oavsett hur du ser ut i dag, kommer du förmodligen tycka du såg skitbra ut när du är 65 år gammal och tittar på de 40 år gamla nakenbilderna av dig själv.

Så det är mitt tips till er. Dokumentera er nakna ungdom innan den försvinner för alltid. Jag hade jättegärna sett nakenbilder av hur jag såg ut när jag var 21 år gammal, jag var ju fan nästan het då. :(

PS.
Spännputtar med tvättbräda som Henrik Petersson som praktiskt taget lever sitt liv framför spegeln är förbjuden att kommentera! Bara bleka degklumpar får uttrycka sig.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Kalle Balik

Jag såg rätt fresh ut när jag var ung och åkte skateboard. Men sen upptäckte jag öl och Final Fantasy. Nu har jag fått en sådan där liten sittmage, men jag ser fortfarande bra ut om jag står upp. Dock föredrar jag att sitta framför att stå.

2010-04-27 @ 12:49:11
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jag är avundsjuk på din kropp :(

2010-04-27 @ 14:57:57
Postat av: bleunt

Du borde nog vara avundsjuk på mina låga krav på den i stället. :s

2010-04-27 @ 15:02:26
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Hahaha, tänkte skriva "You're preaching to the converted" innan jag läste PS:et.

2010-04-27 @ 17:43:39
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: gotte

Kommer nog inte att göra det. Tror att jag ser rätt het ut nu. Borde vara dumt att förstöra dom visionerna. ;)

2010-04-27 @ 18:46:18
URL: http://nintengotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0