Viktigt inlägg till alla killar - analsex

Är du en kille? Vill du testa analsex? Jag var som du en gång i tiden. Sen surfade jag in på efukt.com. Nu vill jag inte prova analsex längre. Aldrig i livet. Det är inte alls som i porrfilm. Det är inte ett dugg najs. Det är bara äckligt och bajsigt. Ja, bajsigt! Bara så ni vet, det finns bajs där inne. Där du stoppar snoppen. Du kommer få bajs på snoppen. Don't do it!

Don't believe the hype.
Tack till efukt.com för att de förser oss med denna viktiga public service-info, och hjälper oss att undvika bajs på snoppen. Tack för att ni är de enda som vågar visa analsexets bistra, mörka, kladdiga, stinkiga verklighet. :(

Nu vet jag vad som finns där inne.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Kalle Balik

Jag har aldrig provat analsex. Jag har aldrig velat prova analsex heller. Det är bara folk med små kukar som känner ett behov av att stoppa in den i ett trångt bajshål.

2010-04-02 @ 02:44:46
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: Robin

jag har hunnit prövat analsex, bara för att få pröva, som så mycket annat inom sex för mig av bara ren nyfikenhet, och jag kan säga det av personlig erfarenhet, det är inget vidare specielt det e som att trånga in kuken i en jätte trång gummiband kan man säga, men då man är förbi den biten så äre som att vifta med en limpa i globen.

2010-04-02 @ 12:52:11
Postat av: Henrik Petersson

Kan man inte göra med tjejen som med gäss? En och en halv dag innan slakt så slutar man mata dem, för att tömma tarmen. Fast byt ut slakt mot samlag. I stjärten.

2010-04-03 @ 07:15:49
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jag tror att Henrik har en poäng där.

2010-04-03 @ 13:21:33
Postat av: Tove

Om en kille är sugen på att testa analsex så tycker jag att han borde fråga sig om han själv skulle vilja ha nån jävla grej i rumpan. För när det gäller just det så är det samma sak för tjejer och killar; AJ och USCH! Kan man inte tänka sig att utsätta sig själv för det ska man inte utsätta någon annan för det heller. Jag ville bara ha det sagt. Japp.

2010-04-06 @ 10:49:16
Postat av: bleunt

Tove:

Fast det finns ju folk som gillar analsex. Om jag inte gillar blodpudding betyder det ju inte att jag inte kan bjuda någon som älskar blodpudding. :)

2010-04-06 @ 11:17:29
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0