Pedofilmoral

Det finns en sajt som vid första anblick bara är en vanlig porrsajt. Men det finns en avdelning där smygpedofiler kan komma och lägga upp sina horribelt skrivna sexnoveller om barnknullande. Grammatiken i dessa noveller är så dåliga att jag inte ens skulle kunna tända på dem om jag så var en smygpedofil, men kommentarerna nedanför är så där skrämmande underhållande. Här är ett exempel:

Photobucket

 

Det är skönt att se att även pedofiler som sitter och runkar till barnsexnoveller har vissa gränser. Även om sagda gränser ligger 10 år för lågt. Det är skönt att se pedofiler med moral och etiska principer.

 


Kommentarer
Postat av: Tuve

Trololololo <3

Rätt skoj!

2010-08-04 @ 23:38:00
Postat av: Henrik Petersson

Jag tänkte på en grej angående pedofiler. Är det rimligt att tro att en pedofil kan gå runt ett helt liv utan att göra ett brott? Förut var mitt svar ett tveklöst ja på den frågan. Men så började jag tänka på mig själv. Jag tänder på könsmogna kvinnor. Tänk om jag skulle vara tvungen att gå runt ett helt liv utan att få leva ut min läggning. Inte bara inte ha sex med en kvinna, utan inte få ragga på en, ta i någon på ett sätt som kan anses sexuellt, eller kolla på bilder eller filmer när någon annan gör det. Skulle jag klara det i ett helt liv? Skulle jag inte, i något svagt tillfälle, någon gång, när frustrationen tog överhanden, åtminstone göra ett närmande? Jag är inte säker på att jag skulle kunna motstå det!

2010-08-05 @ 14:05:17
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: bleunt

Henrik:

Om tillfredsställandet av dina lustar innebar att våldta en kvinna, skulle du inte känna dig mer motiverad att låta bli? Sen vet jag inte om att vara pedofil innebär att man inte känner någon som helst attraktion för kvinnor. Det är nog olika. Men de som känner attraktion för kvinnor behöver nog inte kämpa så mycket med att nöja sig med den sexuella tillfredsställelsen från det hållet. Om det däremot är någon som bara attraheras av barn tror jag du har helt rätt.

2010-08-05 @ 14:49:00
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: max

"Det är skönt att se pedofiler med moral och etiska principer."

2010-08-06 @ 10:32:40
Postat av: Robin

bättre då att pedofilerna kan hålla sig till fantasin än att leva ut sina begär i verkliga livet.



2010-08-06 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0