Månadens drama queen

VARNING!! KÄNDISSKVALLER!! VARNING!! KÄNDISSKVALLER!!

Jag läste rubriken "Tila Tequila förd till sjukhus - kan dö om några timmar".
Jag blev glad, och hoppades på en död. Hennes flickvän dog ju nyss, och det var ju ganska kul. Nu är hon inte direkt Michael Jackson, men några låtsasledsna och upprörda människor kanske hennes död skulle generera så underhållande.

Men när jag läste vad det handlade om hade hon bara slagit i huvudet. Hon hade twittrat att hon KANSKE fått hjärnskakning, och KANSKE kunde dö om några. Hon kanske dör. Av att slå i huvudet. Wow. Vilken fucking jävla drama queen.

Jag känner mig otroligt besviken.
Jag trodde det handlade om en underhållande död av överdos eller något. :(

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: max

ja, hennes död kanske skulle inspirera till att döda det där jävla idealet hon är med och målar upp..

2010-02-13 @ 22:11:54
Postat av: Palle

Fan, med den bredden hon har mellan ögonen lär hon ju redan tagit emot både en och två smällar mot huvudet :D

2010-02-13 @ 22:14:53
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Kalle Balik

Vem är Til... Nej, jag skojade bara. Den här kändisen känner jag tyvärr till. Synd att hon inte var döende på riktigt.

2010-02-14 @ 01:17:32
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Jag vill bara säga att det är halt ute, så jag kanske halkar och får hjärnskakning och dör, vilken dag som helst.

2010-02-14 @ 14:15:36
Postat av: A

Fräscht att bli besviken av att någon INTE dött. Ni äcklar mig nästan lika mycket som Tila.

2010-02-14 @ 14:23:08
Postat av: Kalle Balik

"Ni"? Varför är det flera personer som äcklar dig? Det var bara bleunt som verkade besviken över att hon inte hade dött.

A kan inte läsa.

2010-02-15 @ 01:19:35
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0