Kissa på dörrar och flickvänner

Jag kände en kille. Han kallades för Laser. Jag vet inte ens vad han hette egentligen. Han var en lustig grabb, den där Laser. Han var den första jag kände som flyttade hemifrån. Det tog inte lång tid innan han slarvade bort nycklarna. Det tog typ en vecka innan han fick tummen ur röven och fixade nya. Under den veckan lämnade han aldrig hemmet utan att först pissa på dörren. Han sa att det avrådde inbrottstjuvar subliminalt. Att det ligger i våra gener att respektera urin, vi tänker bara inte på det.

Han brukade säga att när han skaffade flickvän skulle han pissa på henne när hon sov. Så att andra killar inte skulle stöta på henne. Eftersom det var Laser det handlade om kände jag mig tvungen att fråga om han menade allvar. Då skrattade han hjärtligt och klappade mig på axeln, och sa att han självklart inte skulle pissa på sin flickvän. Det skulle hon ju märka. Han skulle bara badda det lite på hennes hals, som en fin parfym.



Kommentarer
Postat av: max

HAHAHAHA

2010-03-02 @ 19:53:03
Postat av: Rocky

sjuk kille

2010-03-02 @ 19:56:29
URL: http://rocktheclock.blogg.se/
Postat av: Camilla

Och samtidigt är det reklam för engångs-lakan på din blogg, för barn som kissar i sängen... Så lustigt!

2010-03-02 @ 21:23:40
Postat av: bleunt

Camilla:

Det är nog avsikligt. De placerar ut reklam beroende på vad som skrivs. Inte första gången det blir så. :<



För övrigt ska du för tusan använda Adblock Plus! ;D

2010-03-02 @ 22:45:49
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Feromoner. Jag har hört att om man ollonduttar handlederna innan man går ut och raggar, får man garanterat napp.

2010-03-02 @ 23:02:21
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: Tobias

lol, smart kille det där.

2010-03-02 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0