Fucking jävla flickvän

Nu ska jag skriva om mitt privatliv. Förlåt.
Men när jag handlar med min flickvän ska hon alltid skrika till mig från andra sidan avdelningen. Jag kan stå åtta meter bort, och hon gapar efter mig om ägg och yoghurt. Jag går därifrån utan att hon märker det, och kvar står hon alldeles ensam och gapar högt för sig själv om bröd och makaroner.

Hon älskar även att jämföra diverse rotfrukter och grönsaker med mitt könsorgan. Igår skulle vi köpa gurkor, och hon börjar plötsligt påpeka högt och tydligt så att alla kan höra att "den där är större än din, men den där är lite mindre än din", medan hon pekar på några större och några mindre gurkor och mäter omkretsen med tummen och pekfingret kring dem.

Förbi oss går allt från gamla gummor till små barn, och kan notera utan att ens behöva tjuvlyssna att den där gurkan är större än min kuk. Jag tror det har att göra med att hon är stockholmare.

Prenumerera på bloggen



Kommentarer
Postat av: Henrik Petersson

Det finns alltså gurkor, i grönsaksavdelningen i mataffärer, som är mindre än din penis?



Jag tror nyss du gått om Kalle Balik som kungen av kukstorlek i vår minibloggosfär.

2010-05-08 @ 17:03:06
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: bleunt

Nej nej, bara till omkretsen.

Sen kanske det var inlagda gurkor. ;D

2010-05-08 @ 17:38:03
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: A

Bara jag som fick ett sug efter att gå till affären och jämföra min kuk med gurkorna?



Din flickvän verkar rolig!

2010-05-08 @ 18:57:54
Postat av: Wictor

Jag trodde att alla jämförde sina könsorgan med varorna i butiken.

Själv brukar jag visserligen stå vid pastan och göra detta.

2010-05-08 @ 19:01:42
Postat av: Henrik Petersson

Klart bleunts flickvän är rolig. Det är bleunt vi pratar om. Känns det som om han skulle nöjt sig med mindre än en flickvän som är rolig?



För övrigt tycker jag det är lite konstigt att flickvännerna aldrig någonsin kommenterar vare sig denna blogg eller Jättestora pistoler?

2010-05-09 @ 02:05:42
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: bleunt

Hon kommenterar visst ibland!

2010-05-09 @ 09:39:18
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Oh fan, det har jag missat! Får jag fråga vad hon heter? Kommentarer blir intressantare att läsa om man vet att de är skrivna från flickvänsperspektiv. :)

2010-05-09 @ 10:31:39
Postat av: bleunt

Gabriella.

2010-05-09 @ 10:41:34
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: max

HAHAHAHAHAHA

2010-05-09 @ 10:44:08
Postat av: gabriella

Allt han skriver här får jag alltid veta innan i alla fall, ingen mening att kommentera då. Men min kära sambo, I lol'd.

2010-05-09 @ 19:07:25
Postat av: Kalle Balik

Min flickvän brukar peka mot järnbalkarna i taket när hon jämför min penis med saker i affären. Eller så pekar hon på en ostbåge på golvet, men bara om jag nyss har badat i kallt vatten.

2010-05-10 @ 12:29:17
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0