Genetisk nitlott

Photobucket

Så hon till höger är syster till Kim Kardashian och bruden till vänster? Wow. Snacka om att dra en genetisk nitlott. Hon känns lite som den där systern med basröst i Shrek. Fan vad bitter hon måste vara varje dag dygnet runt.

Och ja, det har blivit väldigt mycket dissande av människors utseende här på sistone. Men det är OK, för jag får håna andras fulhet eftersom jag själv inte är någon snygging. Det är lite som att Jesper Odelberg får skämta om CP-skadade, och svarta får kalla varandra nigger.

Prenumerera på bloggen


Kommentarer
Postat av: Erik

Och det du skriver stämmer ju dessutom till punkt och pricka.

2010-05-02 @ 23:06:25
Postat av: WysiWyg

Jag tyckte inte hon var särskilt ful. Även om jag förstår vad du menar, så tyckte jag nästan hon var snyggare än sina systrar. Smaken är som baken du vet. ;-)



Min första tanke var dock att det måste vara något konstigt perspektiv, alternativt något photoshoppande, inblandat, eftersom hon ser ut att vara ett huvud eller mer längre än sina systrar.

2010-05-03 @ 11:55:32
Postat av: Henrik Petersson

Större haka, längre, och större kappmuskler. Japp, jag gissar att syrran till höger blivit utsatt för mer manligt könshormon än de andra två.

2010-05-03 @ 17:16:18
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: bleunt

Wysi:

Du är nog lite bög. ;(

2010-05-03 @ 17:18:00
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Erik

Hon ser lite ut som jag skulle se ut om jag blev transa, och det är inte positivt.

2010-05-03 @ 19:08:53
Postat av: Tobias

Självdissen är den bästa dissen.

2010-05-03 @ 19:48:39
Postat av: WysiWyg

Bi snarare. Jag har kommit fram till att mina potentiella sexpartners är kraftigt begränsade av det faktum att så få (ingen?) vill ha sex med mig, så jag kontrar med att vilja ha sex med så många som möjligt. ;-)

2010-05-04 @ 09:38:53
Postat av: Kunta

Om det inte var för att jag inte ville, så skulle jag ha sex med dig wysiwyg.

2010-05-04 @ 14:45:51
URL: http://shortnecked.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Själv har jag sex med alla tre systrarna i detta nu.

2010-05-04 @ 17:00:32
URL: http://fithenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0