Pakistan blockar hela Facebook

Okej. Censuren drabbar inte längre bara oss här i väst längre. Nu har Pakistan bestämt sig för att blockera hela Facebook, på grund av "dra the prophet Mohammed"-gruppen. Varför? Var är de moderata muslimerna?

 

Kul förresten hur de bränner svenska och norska flaggor. Det är ju inte alls menat att vara offensive. Men oj, titta, vi kukar inte ur över det! Att ett helt land bestämmer sig för att bojkotta hela jävla Facebook bara för en grupp, får mig att misstänka att fler än jag tror är på extremisternas sida.

Jag blir så trött. Jag väntar fortfarande på att de moderata muslimerna ska göra väsen av sig. Allt jag sett än så länge är en YouTube-användare som uppmanar muslimer att ansluta sig till "rita profeten Muhammed"dagen genom att rita hans namn. Mer sånt, tack. Jag vet att ni kan.

Prenumerera på bloggen


Kommentarer
Postat av: Palle

Snart blir du också upplyst! :)

2010-05-20 @ 17:32:43
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: bleunt

Du droppar alltid såna kommentarer men svarar aldrig på frågorna. Sluta hit & run-kommentera.

2010-05-20 @ 18:52:18
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Palle

Haha!



Kollar inte alla dina inlägg så frenetiskt. Kommer ändå knappt ihåg vilka jag kommenterar så.

2010-05-20 @ 19:14:08
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Robin

är väl bara som det är, moderata muslimer är i minoritet.

2010-05-22 @ 15:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0