Veckans kommentarer

Qaiexx@lunar om Omedveten sexism:
Erik, Den blonda storbystade bruden på min presentation har inget med min kvinnosyn eller mina åsikter över huvud taget att göra. Jag föredrar brunett/mörk håriga tjejer om du ville veta =)

Henrik Petersson, ingen är ett offer om båda går med på det.

seraph, har tydligen inga egna åsikter så det är inte värt att kommentera.

Och bleunt, om du inte kan hantera att andra har en egen åsikt än din egen så borde du inte argumentera med dom över huvud taget, ett argument går ut på att försöka ta lärdom av båda parter inte försöka få dem ändra åsikt. Jag är inte sexist, men jag står för mitt argument. Du försöker spela internet hjälte / kvinnans advokat och du har inget intresse av andras syn såvida dem inte matchar din egen.

Reconsider.

bleunt  om Omedveten sexism:
Jag älskar hur han tror att kvinnosyn handlar om vilken hårfärg han föredrar på kvinnor. Det är fan till och med roligare än det faktum att han stavar som en efterbliven femåring på crack.




Kalle Balik om Nakenbilder av dig:
Jag såg rätt fresh ut när jag var ung och åkte skateboard. Men sen upptäckte jag öl och Final Fantasy. Nu har jag fått en sådan där liten sittmage, men jag ser fortfarande bra ut om jag står upp. Dock föredrar jag att sitta framför att stå.




max om Jag pratar inte med fula människor:
hon lägger inte upp sig själv för att höra av en TÖNTIG bloggare att hon är ful!




WysiWyg om Genetisk nitlott:
Bi snarare. Jag har kommit fram till att mina potentiella sexpartners är kraftigt begränsade av det faktum att så få (ingen?) vill ha sex med mig, så jag kontrar med att vilja ha sex med så många som möjligt. ;-)

Kunta om Genetisk nitlott:

Om det inte var för att jag inte ville, så skulle jag ha sex med dig wysiwyg.




Anonym om Du FÅR inte sjunga nationalsången!:
Och vem har givit dig tillåtelse att lägga ut mitt namn och bild?

Henrik Petersson om Du FÅR inte sjunga nationalsången!:

Om jag hade fått en Facebookstatus kopierad och sakligt ifrågasatt på en blogg, hade jag med glädje kastat mig in i stiden för att försvara den i kommentarsfältet. Såvida jag inte plötsligt insåg att min Facebookstatus inte var speciellt intelligent trots allt. Joakim Zetterlund, har du plötsligt insett att din Facebookstatus inte var speciellt intelligent trots allt?

Prenumerera på bloggen



Kommentarer
Postat av: bleunt

Vi borde höja åldern för kvinnors byxmyndighet till minst 20, helst 25. Vi kan ju lika gärna höja åldern för kvinnors rösträtt också, de är ju uppenbarligen inte myndiga till att fatta rationella beslut.



Kanske ska vi klä dem också. Tänk om de klär sig för sexigt och blir våldtagna av en sexuellt ansvarsfull man!

2010-05-06 @ 10:25:01
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Mitt mål är att vara med varje vecka under resten av året.

2010-05-07 @ 00:50:24
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: Victortilda

Big tnks for interesting and useful site!

2011-02-07 @ 21:31:34
URL: http://victortilda.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0