Insect rape?

När jag surfade in på en porrsida (av anledningar jag inte tänker avslöja här, så du får tro vad du vill :p) såg jag en lista över saker folk har sökt på nyligen. Och den såg ut så här:
 Photobucket
Insect rape? Jag fattade ingenting. Vadå, våldtar man insekter eller våldtar man någon med hjälp av insekter? Kör upp en vandrande pinne i rumpan på någon, eller vad? Jag klickade för att ta reda på det. Och nej, inga porrklipp med insekter. Och så slog det mig - Incest Rape!

Ja, så kan det gå när man inte kan stava.
Stay in school, kids! Annars får ni problem när ni ska använda sökmotorer på porrsajter.

Sen att någon sökt på Simpson Family gör mig lite illa till mods. :s

Kommentarer
Postat av: Hilma

Det första jag såg var "simpson famely". Min första tanke var: "Noooooooooo"



Min andra tanke var "Jaha.. så Bleunt är bara en ordinary guy after all" :p

Jag som hade förväntat mig så mycket mer haha.

2008-09-25 @ 12:47:45
Postat av: bleunt

Hehe, jag kommer göra många "besvikna" kanske. :p

Jag vill bara påpeka att jag faktiskt har flickvän, och det är inte som ni tror! Placera mig på piedestalen igen!

2008-09-25 @ 13:04:26
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: max

AHH nu fatta ja också

insect rape

hahaha! :D

2008-09-25 @ 15:20:20
Postat av: Anonym

punkt 34 och 35 av internets regler stämmer ALLTID XD

2008-09-25 @ 17:54:13
Postat av: carroe

Jag skulle inte vilja se något som har med insect rape att göra :O

2008-09-25 @ 22:59:32
URL: http://www.metrobloggen.se/carroe
Postat av: Emma

Incect rape eller incest rape hum... Både va lika vidriga :O



Vem fan vill se när insekter sätter på varandra eller när nån typ våldtar sin syster xD ?



Sicken sjuk värld ..

2008-10-10 @ 14:08:02
URL: http://blackdoll.blogg.se/
Postat av: Martin

När vi gick i gymnasiet gjorde vi mappar på folks personliga inloggningar som hette PORR, med underkategorierna Nakna rymdraketer, Insekter och andra bra kategorier.

2008-10-18 @ 18:49:40
URL: http://www.martinfredriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0