Veckans kommentarer!

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera med Veckans kommentarer.
Men here it goes! Har en del att ta igen.


Kalle Balik om Viktigt inlägg till alla killar - analsex:
Jag har aldrig provat analsex. Jag har aldrig velat prova analsex heller. Det är bara folk med små kukar som känner ett behov av att stoppa in den i ett trångt bajshål.


Robin  om Viktigt inlägg till alla killar - analsex:
jag har hunnit prövat analsex, bara för att få pröva, som så mycket annat inom sex för mig av bara ren nyfikenhet, och jag kan säga det av personlig erfarenhet, det är inget vidare specielt det e som att trånga in kuken i en jätte trång gummiband kan man säga, men då man är förbi den biten så äre som att vifta med en limpa i globen.


Henrik Petersson om Vem runkar bäst?:
Du har bannemig inte fyllt hamsterinläggskvoten...


seraph om Kuvade kvinnor:
Här måste jag fan hålla med. Ofta när man kommer till invandrarkvinnor så låter de precis du säger, väldigt försynta och nästan lite smårädda. Man får återkomma eftersom det är mannen som sköter sånt. Jag tycker det är tragiskt. Och oftast är det tvärtom när man kommer till "riktiga svenskar", då får man ofta höra av mannen att det är frun som sköter det här med försäkringar osv, jag vet inget blah blah.

Skumt...


Nevermind om Bajsbaciller:
Varför kan man inte bajsa med morgonstånd?


Henrik Petersson om Bajsbaciller:
Ni klagar på att penisen nuddar porslinet. Ni skulle bara veta hur det känns när ollonet skrapar emot avloppsrören.


Kalle Balik om Bajsbaciller:
Henrik klagar på att ollonet skrapar emot avloppsrören. Han skulle bara veta hur det känns när man sitter hemma och bajsar och samtidigt blir sexuellt ofredad av gubbarna på reningsverket.


Henrik Petersson om Min första mus:
Jag hann inte med så mycket tortyr första gången jag fick mus. Hon bad mig nämligen (finkänsligt, vilket hedrar henne) sluta efter ett par minuter.


Palle om Min patenterade kärleksförklaring:
Nåt för dig :D

http://www.youtube.com/watch?v=0R7-9Hk7QsY&feature=player_embedded


bleunt  om Min patenterade kärleksförklaring:
Palle:
Hur är det något för mig när de ställer frågor som jag redan listat ut svaret på för läääänge sedan?

"Hur kommer det sig att invandrare är överrepresenterade i brottsregistret?"

Den som ställer den frågan måste lära sig tänka. Inte så mycket för att svaret är uppenbart, utan för att svaret i sig avslöjar att det är fel fråga att ställa.

Faktiskt så har någon som ställer den frågan bara kommit halvvägs i sitt tänkande, eftersom problematiken inte bara innefattar en, utan två frågor. Och nu ska jag dela med mig av dem:

Fråga 1): Hur kommer det sig att fattiga är överrepresenterade i världens alla brottsregister sedan lagens begynnelse?

Fråga 2): Hur kommer det sig att en överväldigande majoritet av Sveriges fattiga är invandrare, och en majoritet av Sveriges invandrare är fattiga?

Riddle me that.
Lång kommentar. ^^,

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: agnes r

" "Hur kommer det sig att invandrare är överrepresenterade i brottsregistret?"



Den som ställer den frågan måste lära sig tänka. Inte så mycket för att svaret är uppenbart, utan för att svaret i sig avslöjar att det är fel fråga att ställa.



Faktiskt så har någon som ställer den frågan bara kommit halvvägs i sitt tänkande, eftersom problematiken inte bara innefattar en, utan två frågor. Och nu ska jag dela med mig av dem:



Fråga 1): Hur kommer det sig att fattiga är överrepresenterade i världens alla brottsregister sedan lagens begynnelse?



Fråga 2): Hur kommer det sig att en överväldigande majoritet av Sveriges fattiga är invandrare, och en majoritet av Sveriges invandrare är fattiga?"



Så jävla välformulerat! Ibland är du så smart att det är läskigt.



2010-04-20 @ 14:15:47
Postat av: max

har jag nämnt kvinnan jag träffade på? den första kvinna med slöja jag sett som pratat flytande svenska men sitt barn. jag blev lite surprised

2010-04-20 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0