Tips till Sverigedemokraterna

Palle uppmärksammade mig på Sverigedemokraternas rapport kring Sveriges våldtäktsstatistik. Jag lärde mig mycket kul, som att man inte alls vill begränsa invandringen. Bara invandring från vissa länder. De är alltså mer öppet rasistiska än jag trodde innan jag läst rapporten. Najs!

Jag letade dock efter en förklaring från SD angående varför länder fulla av muslimska blattar har mycket lägre statistik än Sverige. Jag ville se hur man klarade att förklara det utan att samtidigt slänga ut undersökningens värde genom fönstret. Utan att komma med en ursäkt i stil med att länder utan lagar har lägre brottlighet än fascistregimer. Men någon förklaring dök aldrig upp. Så jag tänkte komma på några åt dem. 

1) Kvinnor inom den muslimska religionen täcker för sina kroppar. Den som varit i Turkiet vet att det inte finns några lättklädda kvinnor där. Titta bara på kvinnorna som Turkiet skickat till Eurovision! Svenska kvinnor blir våldtagna för att de klär sig för sexigt. Hur ska turkarna som kommer hit kunna motstå dem, när deras egna kvinnor är så fula? 

2) Alkohol. Muslimer dricker inte alkohol. 87% av alla våldtäkter utanför hemmet har alkohol inblandat. Därför har Turkiet inte lika många våldtäkter. Därför måste vi antingen förbjuda alkohol i Sverige, eller alla svenskar bli fundamentalistiska muslimer.

Kommentarer
Postat av: Henrik Petersson

3) Kvinnor i muslimska länder får inte lämna hemmet utan en man de känner.

2010-08-26 @ 03:54:03
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: Palle

Oh, omnämnd och allt :D

2010-08-26 @ 04:19:27
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Erik

4) i vissa muslimska länder är det rätt okej att våldta tjejer, eller snarare, helt okej, det är tjejens fel. Då försöker man nog inte anmäla våldtäkt. "Hej, jag blev våldtagen, stena mig". Njaaae.

2010-08-26 @ 09:45:23
Postat av: bleunt

Henrik:

Oja! I Turkiet ser man aldrig en kvinna gå själv.



Erik:

Jag hörde att Turkiet stenade 15 kvinnor på en vecka förra året.

2010-08-26 @ 09:49:26
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Wictor

Det enda som lät bra efter att jag skummat genom rapporten var avsnittet om en grundkurs i självförsvar. Detta tycker jag att varje elev bör lära sig. Vit som svart. Men inte kvinnor.

2010-08-26 @ 13:49:07
Postat av: Samson

Apropå just denna rapport:

http://www.newsmill.se/node/27232

2010-08-27 @ 17:36:53
URL: http://www.savepunkt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0